اصلاح افتادگی پلک

اصلاح افتادگی پلک

اصلاح افتادگی پلک

اصلاح افتادگی پلک

چشم‌ ها اولین عضوی هستند که در هنگام صحبت با افراد دیده می شوند. پس زیبایی چشمها برایتان مهم است. برای رفع افتادگی پلک می توانید به کلینیک زیبایی دکتر زنگنه مراجعه کنید و زیبایی دوباره چشمانتان را بازیابید. حال کمی توضیح درباره افتادگی پلک خدمت شما عزیزان عرض می کنیم تا درمان های سریع آن را بدانید و به کار گیرید .

نام علمی افتادگی پلک فوقانی پتوز است. پلک افتاده به معنی این است که  لبه پلک بالایی می افتد. افتادگي پلك ممكن است از مقدار كم كه به زحمت قابل تشخيص است تا افتادگي كامل به طوري كه تمام مردمك را بپوشاند متغير باشد. افتادگي پلك دلايل مختلفي دارد كه يكي از آنها مادرزادي است. يعني افتادگي پلك در زمان تولد به دليل تكامل نيافتن ماهيچه‌هاي بالا‌ برنده ‌پلك. افتادگي پلك بر اثر افزايش سن و كهولت بسيار شايع است . دلیل آن كشيدگي يا جدا شدن ماهيچه بالابرنده پلك است. اين مشكل ممكن است بر اثر افزايش سن، پس از جراحي آب‌ مرواريد يا ساير جراحي‌‌هاي چشمي و ضربه شديد به چشم بروز پيدا كند.

درمان افتادگی پلک با لیزر

عامل‌های گوناگونی باعث افتادگی پلک می شود که می توان به پوست اضافی بالای چشم ، تجمع بافت چربی پلک بالا یا پایین ، گودی اطراف کاسه چشم ، ضعیف شدن ماهیچه باز نگهدارنده چشم اشاره نمود. این امر باعث شده که بانوان و حتی آقایان عمل زیبایی افتادگی پلک با لیزر را انجام دهند. در مرکز زیبایی دکتر زنگنه ، با تزریق ژل و بوتاکس و تزریق چربی به شما در رفع مشکل افتادگی پلک و بازگشت چهره‌ سالم و جوان، کمک خواهدکرد..

لیفت پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی به عنوان یکی از ساده‌ترین، ایمن‌ترین و موثرترین روش‌های جراحی است. لیفت پلک یک عمل سرپایی است . برای انجام عمل لیفت پلک فوقانی، از بی حسی موضعی یا آرام ‌بخش استفاده می‌شود . در 24 ساعت اول بهتر است از کمپرس یخ استفاده کنید تا شدت تورم کاهش یابد.

Summary
Review Date
Reviewed Item
من در مطب دکتر زنگنه لیفت را انجام دادم. الان دو ساله که راضیم
Author Rating
51star1star1star1star1star