درباره دکتر زنگنه

درباره دکتر زنگنه

بیوگرافی دکتر زنگنه : 

دكتر حميد رضا زنگنه جراح و متخصص گوش و حلق و بيني و داراي بورد تخصص جراحي سر و گردن از انجمن گوش و حلق و بيني ايران مي باشد، با بيش از ١٢ سال تجربه در زمينه طب داخلي و ٦سال  تجربه در زمينه جراحي گوش و حلق و بيني و جراحي سر و گردن و بيش از ٢٠٠٠ جراحي موفق مي باشد، وي عضو جامعه جراحان ايران و اروپا وعضو انجمن گوش و حلق و بيني ايران است و داراي تاييديه جراحي بيني و صورت  از اين انجمن ميباشد. 

شما میتوانید نمونه کارهای ایشان را در صفحه نمونه کارها مشاهده کنید. همچنین جهت اطلاع از قیمت و هزینه های جراحی لطفا وارد صفحه هزینه جراحی بینی شوید و در آخر برای گرفتن نوبت مشاوره و اطلاعات بیشتر در رابطه با دکتر زنگنه و کارهای ایشان در صفحه تماس با ما اقدام به ارسال پیام نمایید.

 بهترین جراح بینی در تهران :

در هر لحظه میتوانید با شماره گیری تلفن های مطب از آخرین خبرها و نمونه کارها و همچنین دریافت نوبت اقدام نمایید . در آخر از همه عزیزانی که در زمینه جراحی بینی سوالاتی دارند می توانید از برگه سوالات متداول پاسخ آن ها بیابید یا با ما مطرح نمایید تا در وب سایت قرار داده شود. 

لازم به ذکر است که شیوه های مختلفی  در جراحی بینی بیان شده وجود دارند که با آگاهی از بهترین و جدیدترین تکنیکها در کنار تجربه های بسیار موفقیت آمیزترین شیوه  جهت رسیدن به نتیجه دلخواه انتخاب و در جراحی بینی مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعی است که به علت رعایت حقوق کپی رایت توسط دکتر و  با توجه به عدم شرایط کافی برای  بیان تمام ویژکی های عمل جراحی می توانید با  توضیح و مشاوره حضوری جهت دریافت اطلاعات استفاده نمایید  که بهترین راه آن  به صورت تلفنی یا با ارسال پیام الکترونیک نسبت به درخواست مشاوره و ویزیت اقدام فرمائید.