جراحی زیبایی بینی و صورت

بینی یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که عملکرد آن نقش حیاتی برای انسان دارد و کمترین اختلال برای این عضو می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. به همین منظور جراحی بینی یا پلاستيك بينی، در دختران از سن 15سالگي و در پسران از سن 17 سالگی به شرط رشد كامل جسمي و فكري امكان پذير است. عمل بینی و صورت یکی از رایج ‌ترین جراحی‌ هایی است که امروزه به ‌خصوص در کشور ما انجام می گیرد. قبل از عمل جراحی بینی باید نکات زیر را انجام داد :

آسپرین و پروفن و داروهای مشابه را دست‌کم دو هفته پیش از عمل نباید مصرف کرد زیرا خونریزی را افزایش می‌دهند. شخص در صورت سرماخوردگی ویروسی لازم است عمل جراحی را به مدت چند هفته به تعویق بیندازد. دو هفته قبل و بعد از عمل جراحی نباید سیگار کشید. هشت ساعت قبل از عمل نباید چیزی خورد.

بهترین دکتر جراح بینی در تهران

مهم است که در یک عمل جراحی تمام اطلاعات مربوط به رینوپلاستی ، جراحی بینی یا آسیب دیدگی بینی قبلی را به پزشک معالجتان اطلاع دهید. دانستن این عوامل برای دکتر باعث می شود رینوپلاستی به خوبی انجام شود. دکتر زنگنه بهترین جراح بینی در تهران می تواند قبل از انجام عمل جراحی، سوالات مختلفی که در ذهن دارید را پاسخگو باشد. برای کسب اطلاع از مشاوره حضوری تماس با ما را کلیک کنید.

جراحی زیبایی بینی و صورت

انتخاب دکتر جراح بینی

افرادی هستند که دارای پولیپ بینی و نیز تورم بافت داخل بینی هستند که جراحی آن پیچیده تر می باشد که در بیشتر مواقع باید جراحی آندوسکوپی سینوس را انجام داد. انتخاب دکتر جراح بینی بسیار مهم است چرا که در جراحی بینی علاوه بر تغییر شکل ظاهری بینی، اصلاح وضعیت تنفسی بیمار نیز صورت می گیرد. اگر دکتر حاذقی را برای عمل زیبایی خود در نظر نگیرید، مشکلات تنفسی برایتان ایجاد خواهد شد.

هزینه جراحی بینی

در جراح زیبایی بینی ، با شکل دادن به بینی و برداشتن قسمتهای اضافی و حالت دادن به قسمتهای باقیمانده، می توان یک صورت زیبا را به بیمار هدیه داد. هزینه جراحی بینی در عمل های رینوپلاستی متغیر است. برای بسیاری از ما، هزینه و قیمت عمل جراحی زیبایی بینی بسیار مهم است. برای بیماران اهمیت دارد که با عامل های احتمالی تاثیر گذار بر هزینه جراحی بینی آشنا شوند تا با دانستن این نکات از یک جراح عالی برای انجام عمل استفاده کنند.

Summary
Review Date
Reviewed Item
بهتر است قبل از عمل بینی مشاوره را در مطب انجام دهیم. دکتر زنگنه بهترین مشاوره را قبل از عمل بینی را میدهند.
Author Rating
51star1star1star1star1star