هزینه جراحی بینی

برای هر جراحی زیبایی در نظر گرفته می شود بسته به دکتر آن و منطقه ای که کلینیک در آن قرار گرفته است تغییر می کند. قیمت های نجومی در برخی از کلینیک های زیبایی به دلیل نداشتن تعرفه این جراحی های زیبایی می باشد. هزینه عمل جراحی بینی ثابت نیست و به توان مالی بیمار بستگی دارد . اعتقاد پزشک منصف باید بر این باشد که هیچ بیماری نباید به دلیل محدودیت اقتصادی از خدمات پزشکی محروم شود.

هزینه جراحی بینی

هزینه جراحی بینی

قیمت عمل بینی در کلینیک زیبایی

برای جراحی بینی سن 18 سالگی بهترین سن است. افرادی که نقایص مشخصی در بینی ‌شان دارند و یا از مشکلات تنفسی مانند پولیپ رنج می برند، کاندید عمل بینی هستند. در یک عمل جراحی موفق، باید بیمار پیش از عمل جراحی با پزشک خود صحبت کنند و درباره نتایج عمل جراحی به طور کامل توجیه شود.

هزینه جراحی بینی بسیار متغیر می باشد. هزینه جراحی مواردی چون : ماده بی هوشی، هزینه های اتاق عمل و کلینیک، آزمایشات پزشکی، لباس مخصوص اتاق عمل، داروهای مورد استفاده در طول جراحی، دستمزد جراح را در برمی گیرد.

هزینه جراحی بینی در تهران

اگر برای جراحی زیبایی بینی برنامه ریزی می کنید مسلماً برآورد هزینه و قیمت عمل بینی برای شما مهم و یکی از اولویت هاست. تجربه جراح پلاستیک و اعتبار وی می تواند تاثیر زیاد بر هزینه عمل جراحی زیبایی بینی داشته باشد. هزینه های قبل از عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی) شامل سی تی اسکن ، آزمایش خون و عکس آتلیه است. هزینه های قبل عمل و جراحی بینی را بیمه پوشش نمی دهد و فقط بیمه تکمیلی در مورد انحراف بینی مبلغی را پرداخت می کند. هزینه مراقبت های بعد از عمل جراحی بینی و هزینه چسب زدن پس از جراحی بینی نیز از هزینه های بعد از عمل بینی است.

بهترین جراح بینی در تهران

در آخر همیشه به خاطر داشته باشید زمانی که برای انجام عمل جراحی تصمیم میگیرید، ارزان تر بودن قیمت به معنی بهتر بودن نیست . عمل جراحی بینی می تواند ظاهر بینی شما را بهبود بخشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. برای یک عمل موفق کیفیت را فدای قیمت و نکنید تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید. قیمت جراحی زیبایی بینی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در بالا ذکر شدند.

Summary
Review Date
Reviewed Item
هزینه عمل بینی فاکتور مهمیه.
Author Rating
51star1star1star1star1star