جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی، زمان و فصل خاصی ندارد و در تمام فصل های سال امکان پذیر می باشد. جراحی بینی، یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود. در ایران نیز به خاطر جمعیت جوان آن این جراحی شیوع بالایی دارد. در صورتی که جراح بینی شخصی متخصص متبحر و باتجربه باشد، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی مانند قوز بینی، افتادگی نوک بینی، زاویه دارشدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های بینی را برطرف کند.

بهترین جراح بینی

بینی فقط مجرایی برای عبور هوای استنشاقی نیست بلکه بینی هوای استنشاقی را کاملا تمیز، گرم و مرطوب می کند. انسداد بینی فرد را از تنفس عادی محروم می کند. بهترین جراح بینی کسی است که بتواند بین حفظ عملکرد بینی و رسیدن به بینی زیباتر تعادل برقرار کند. حتما افرادی در اطرافتان هستند که برای افزایش زیبایی چهره خود، دست به دامن جراحان پلاستیک شده اند و تصمیم می گیرند زیبایی چهره خود را کامل کنند. نتیجه عمل بینی به فاکتورهای زیادی از جمله: مهارت و تجربه جراح ، نوع بینی (بینی گوشتی یا بینی استخوانی)، سابقه ضربه و شکستگی بینی، شدت انحراف تیغه بینی و سابقه جراحی قبلی بینی بستگی دارد. سن مناسب برای عمل بینی برای دختران حدود ۱۶ و برای پسران حدود ۱۷ سال است.

 متخصص و جراح زیبایی بینی در تهران

هدف از جراحی بینی در کشور ما در بسیاری از افراد برای کسب زیبایی بیشتر می باشد. بهتر است پیش از اینکه برای جراحی بینی اقدام کنید ، یک پزشک مناسب و باتجربه را انتخاب کنید تا یک جلسه مشاوره عمل بینی داشته باشید تا جراح مشخص کند آیا شما گزینه مناسبی برای جراحی بینی هستید یا عمل بینی نمی تواند برای شما موفقیت آمیز باشد. مواردی که یک جراح به هنگام بینی ارزیابی می کند شامل : پره های بینی، مقدار چرخش بینی، برجستگی بینی می باشد. جراح باید به فاصله ی لب و بینی دقت کند تا فرم بینی خوکی نشود. اندازه بینی نباید خیلی کوچک شود تا بیمار برای تنفس به مشکل برنخورد. تناسب بین اجزای صورت برقرار باشد. زیرا بینی در مرکز صورت قرار گرفته و در زیبایی فرد تاثیر گذار خواهد بود.

 

جراحی زیبایی بینی