بهترین جراح بینی

هدف از جراحی زیبائی بینی زیبا شدن فرد در جامعه کنونی است. هر جامعه ای تعریف متفاوتی از بینی زیبا دارد .داوینچی روی صورت خطوط موازی  را ترسیم کرد و آنها را به سه بخش اصلی تقسیم نمود.

1. از ابتدای پیشانی تا ابتدای بینی

2. از ابتدای بینی تا انتهای آن

3. از انتهای بینی تا چانه

بهترین-جراح-بینی

بهترین-جراح-بینی

بررسی زوایای بینی یکی از مهمترین مراحل قبل از عمل رینوپلاستی است. راینولوژیست (متخصص بینی) عکس های گرفته شده از بیمار  مانند عکس از روبرو، رخ در حال لبخند، نیمرخ دوطرف، مایل دو طرف و قاعده بینی را بررسی خواهد کرد. یکی از زوایای مهم در جراحی بینی زاویه بین لب و خط خنده است که این زاویه در مردان باید 90 تا 100 درجه باشد، ولی در خانمها به خصوص افرادی که کمی کوتاه قد می باشند این زاویه باید بیشتر باشد . بین 100 تا 110. از دیگر فاکتورهای زیبا شناختی بینی میزان برجستگی آن است.. معمولا برجستگی بینی افراد نرمال است ولی در بعضی افراد برجستگی بینی در آنها از حالت عادی بیشتر یا کمتر هستند.

بهترین جراح بینی در تهران

قاعده بینی یا پره ها نیز مسئله مهمی است. بزرگی یا پهن بودن پره ها می تواند به وسیله جراحی کوچم شود. یکی از مهمترین انجام عمل راینوپلاستی بهتر، اقدام به گرفتن عکس دیجیتال است.  قبل از هر عمل راینوپلاستی پزشک اقدام به گرفتن عکس دیجیتال می کند . آنالیز صورت به وسیله نرم افزار و عکس بهترین و مهمترین اقدام از سوی بهترین جراح بینی می باشد است . این کار با نرم افزارهای آنلاین نیز قابل انجام است. معمولا توسط پزشک یک عکس بعد از عمل با استفاده از نرم افزار به بیمار ارائه می شود.

متخصص جراحی بینی

این عکس های بعد از عمل به هیچ وجه قطعی نبوده و نتیجه نهایی عمل بینی به نوع پوست بیمار به جراحی و همچنین تکنیک جراح بستگی دارد. در استفاده از روش نرم افزاری می توان تغییرات مورد نظر بیمار را در عکس ها اعمال نموده و باعث کاهش اضطراب بیمار از نتیجه راینوپلاستی شد. نکته ای که در آحر به آن اشاره می کنیم این است که در نیمرخ بینی در خانمها با قوس به درون بهتر است اما در آقایان پشت بینی صاف شکیل تر می باشد. در نمای نیمرخ به خصوص در بعضی خانمهای ایرانی چانه کوچک است و نیاز به تقویت چانه مشاهده می شود که حدودا 20 درصد افراد جامعه را شامل می شود.

Summary
Review Date
Reviewed Item
بهترین جراح می تواند با یک بار عمل، بینی زیبا را عمل کند.
Author Rating
51star1star1star1star1star